Implementacja fizyki poruszania się obiektu (samochodu)

0

Witajcie,
Chciałbym napisać "grywalny" model poruszania się samochodu wyścigowego.

Założenia:

  • widok 2D
  • widok z góry
  • fizyka jazdy: przyspieszanie, hamowanie, poślizg na zakręcie, symulacja hamulca ręcznego
  • kolizje
  • C# lub Java
  • W zasadzie wystarczy jak będzie to czarny kwadrat na białym tle.

Generalnie chodzi o filozofię zastosowaną w grach "Micro Machines", czy "Super Sprint".

W czym taki temat najkorzystniej ugryźć? Chodzi o to żeby było jak najprościej. Może być jakaś gotowa biblioteka, czy inne środowisko, ale nie tak zaawansowane jak unity. Chciałbym mieć od strony programistycznej możliwość sterowania parametrami ruchu, typu siła hamulca ręcznego, siła przyspieszenia, zmiana wartości składowych funkccji wpadania w poślizg itd. Fajnie, jakby łatwo się to instalowało pod jakieś znane mi środowisko, np c#, czy java.

Pozdrawiam.

0

Polecam construct 2. Daść łatwe i przyjemne narzędzie do robienia gier 2D. Jak dobrze poszukasz w YT znajdziesz nawet jakieś bardzo podobne tutoriale ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1