witam,chciałem w grze utworzyć tabele doświadczenia ale niestety zaczynam dopiero z c/c++ więc mało się łape mógłby ktoś podać jakieś wskazówki etc?
kod wyglądał tak:
uint64_t currLevelExp = Player::getExpForLevel(level);
uint64_t nextLevelExp = Player::getExpForLevel(level +1);
if (nextLevelExp > currLevelExp) {
levelPercent = Player::getPercentLevel(experience - currLevelExp, nextLevelExp - currLevelExp);
} else {
levelPercent = 0;
}
}
zrobiłem to tak:
uint64_t currLevelExp = Player::getExpForLevel(level);
uint64_t nextLevelExp = Player::getExpForLevel(level = local level);
if (nextLevelExp > currLevelExp) {
levelPercent = Player::getPercentLevel(experience - currLevelExp, nextLevelExp - currLevelExp);
} else {
levelPercent = 0;
}
}
local level = {
10000, //1
25000, //2
40000 //3
}