Wątek przeniesiony 2015-09-02 10:48 z C/C++ przez ŁF.

tabela doświadczenia

0

witam,chciałem w grze utworzyć tabele doświadczenia ale niestety zaczynam dopiero z c/c++ więc mało się łape mógłby ktoś podać jakieś wskazówki etc?
kod wyglądał tak:

 			uint64_t currLevelExp = Player::getExpForLevel(level);
			uint64_t nextLevelExp = Player::getExpForLevel(level +1);
			if (nextLevelExp > currLevelExp) {
				levelPercent = Player::getPercentLevel(experience - currLevelExp, nextLevelExp - currLevelExp);
			} else {
				levelPercent = 0;
			}
		}

zrobiłem to tak:

 		uint64_t currLevelExp = Player::getExpForLevel(level);
			uint64_t nextLevelExp = Player::getExpForLevel(level = local level);
			if (nextLevelExp > currLevelExp) {
				levelPercent = Player::getPercentLevel(experience - currLevelExp, nextLevelExp - currLevelExp);
			} else {
				levelPercent = 0;
			}
		}
local level = {
    10000, //1
    25000, //2
    40000  //3
}	

0

No ok, ale w czym masz problem? Opisz go(problem) lepiej bo jak jakiś moderator wstanie i zobaczy taki temat to go przeniesie do kosza.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1