Witam,
Tworzę moda do pewnej gierki.
Ponieważ nie jestem programistą postaram opisać dokładnie o co chodzi, do czego doszedłem i z czym jest problem.
Gra dopuszcza max 8 pól przeznaczonych do przechowywania jednostek (w dodatkach wcześniejszych pól było 12).
Po zapełnieniu wszystkich 8 pól i próbie dołączenia 9 jednostki pojawia się alarm: "msg_NoPlaceInPaty".
Po zdekompilowaniu pliku exe odnalazłem miejsce w którym pojawia się powyższy komunikat.
Zakładam że przed jego wywołaniem program musi porównać ilość wolnych miejsc z ilością miejsc zapełnionych i przy przekroczeniu wartości 8 (lub wartości równej 8) wykonuje wywołanie alarmu.
Zakładam też że wartość 8 jest przechowywana w jakimś obszarze programu (rejestrze) i jest wartością stałą (stała i niezmienna w czasie jest ilość pół dostępnych w grze).
Problem jest w tym że patrzę na ten program i za cholerę nie jestem w stanie dojść do tego gdzie znaleźć rejestr odpowiedzialny za przechowywanie ilości dostępnych pól.
Punkt zahaczenia jest -> w załączonym poniżej kodzie musi (moim zdaniem) dojść do porównania wartości 8 z inną wartością, tylko ja jej nie widzę...
Czy ktoś doświadczony w assemblerze może rzucić okiem na kod i coś podpowiedzieć?
Załączam plik z kodem.
Pozdrawiam
MD