Jak wyliczyć miejsce w którym figury się pokrywają?

0

Witam, jest to zadanie ze SPOJA.
Treść: http://screenshot.sh/mKMUR3TQeKy2z
Nie mam kompletnie pojęcia jak znaleźć to miejsce.
Mam taki oto kod:

 
#include <iostream>
using namespace std;

struct prostokat{
    int x1;
    int y1;
    int x2;
    int y2;
    int dlugosc;
    int wysokosc;
    int pole;
} pierwszy, drugi;


int main () {
    cin>>pierwszy.x1>>pierwszy.y1>>pierwszy.x2>>pierwszy.y2;
    cin>>drugi.x1>>drugi.y1>>drugi.x2>>drugi.y2;
    pierwszy.dlugosc = pierwszy.y2-pierwszy.y1;
    pierwszy.wysokosc = pierwszy.x2-pierwszy.x1;
    pierwszy.pole = pierwszy.dlugosc*pierwszy.wysokosc;

    drugi.dlugosc = drugi.y2-drugi.y1;
    drugi.wysokosc = drugi.x2-drugi.x1;
    drugi.pole = drugi.dlugosc*drugi.wysokosc;

  return 0;
} 

Miałem taki pomysł aby stworzyć 2-wymiarową tablicę władować wszystkie współrzędne i porównać, wyszukując pokrycia, ale nie wiem czy to jest dobre rozwiązanie.

Wyliczyłem powierzchnie z podanych współrzędnych, ale jak znaleźć miejsce " kolizji " ( chyba mogę to tak nazwać ).
W załączniku jest moje "rozrysowanie problemu"
Z góry dziękuję za pomoc.

1

Ciekawe rzeczy trzymasz w strukturze.
Jak rozumiem, pole, wysokość i długość są w prostokątach niezależne od ich wymiarów? ;)

0

Czyli mam zdefiniować długość, wysokość, pole w strukturze ?

0

Dziękuję, postaram się przeanalizować to, co jest tam napisane.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1