Dla obłąkanego "programisty"

0

Zacznę od tego iż marzy mi się GRA i tak mam na myśli mmo ale spokojnie bez hejtów. Proszę o pomoc i dokładniejszą analizę interesujących mnie tematów. Nie jestem taki nagi sporo wiem na temat c++, nieco java, a nawet html. Przyjmując że będzie to typowa aplikacja na pc to w czym to pisać ? Jakie technologie muszę znać by napisać serwer i skonfigurować klienta do komunikacji z nim. Jeden z bardziej poukładanych pomysłów na grę jest platformowa mmo na przeglądarkę z elementami rpg. html? css? php? mySQL? Naprawdę poświęcam sporo na google i dostaje papkę informacyjną i nie wiem czego się uczyć co zniechęca. Podsumowując czego się uczyć by coś stworzyć. Jeżeli ktoś jest dobrej woli i ma czas to z chęcią mogę porozmawiać czy poczatować przy użyciu skype,ts3,gg,facebook. Pozdrawiam. :)

1

serio nawet htmla znasz? na początek myślę SQL i java będzie czymś przyjemnym.

0

Te "nawet" miało ukazać że nie wiem co robię ucząc się to jednego to drugiego. Dzięki za małą radę. ;D

1

@Nr32 - skoro dobrze znasz C++ to w nim napisz grę; Javę jak napisałeś "nieco znasz", więc dużo będziesz się musiał jeszcze nauczyć, aby móc stworzyć coś sensownego;

Zresztą przymierzasz się do gry na PC, więc wybór C++ do tego zadania jest jak najbardziej naturalny.

1

Jeden z bardziej poukładanych pomysłów na grę jest platformowa mmo na przeglądarkę z elementami rpg. html? css? php? mySQL?

jeśli zadajesz pytania świadczące o tym, że dopiero zaczynasz poznawać temat, to robienie "gry platformowej MMO na przeglądarkę z elementami RPG" nie jest dobrym pomysłem. To jest bardzo głęboka woda i jeśli nigdy nie robiłeś niczego podobnego, to raczej nie będziesz w stanie tego zrobić ot tak. Jak dla mnie lepszym rozwiązaniem będzie albo skorzystanie z gotowych silników/edytorów w stylu Unity czy innych (o ile w unity można sieciowe gry robić, bo tego nie wiem), albo zmniejszenie swoich ambicji i póki co robienie mniejszych rzeczy, bez ambicji ponad miarę.

Jakie technologie muszę znać by napisać serwer i skonfigurować klienta do komunikacji z nim.

dowolną.

1

W Unity3D da się napisać grę sieciową, lecz tu trzeba znać C#.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0