Dlaczego kompilacja silnika Tibii kończy się błędem "64-bit mode not compiled in"

0

siemka kompiluję silnik Tibii chce go skompilować na dev 4.9.9.2 pod 64bit ale wyskakuję error
64-bit mode not compiled in
ktoś ma jakiś pomysł?
w c++ compiler (parametrs)
dodałem
-m64

0

sciagnij codeblocks zamiast deva (ta wersja jest przestarzala o ile pamiec mnie nie myli)

i kompiluj w 32 bitach. Uwierz mi 64 bity Ci nie sa potrzebne do niczego.

0

codeblock będzie problem bo ściagłem gotowego dev cpp którym bez problemu kompiluję pod 32bitowy system ale wywala error przy włączaniu silnika ze mapa jest za duża i trzeba skompilować silnik pod 64bity
nigdy nie używałem codeblocka i tu też będzie problem z wersją mysql itp bo będzie sypało errorami ze za bardzo nowa wersja lub za stara

1

bo będzie sypało errorami ze za bardzo nowa wersja lub za stara [wersja mysql]

A teraz, jak rozumiem, nie sypie Ci żadnymi errorami, dlatego założyłeś ten wątek?
Może jeszcze przesiądź się na karty perforowane.

0

nie sypie żadnymi błędami przy kompilacji na 32bit ale jak dodaję jak up pisałem to wyskkuję ten error Jezusie nazaretański

0

Autor kojarzy mi się z typowym graczem Tibii :D

nigdy nie używałem codeblocka i tu też będzie problem z wersją

Nigdy nie używałeś, ale wiesz, że będzie problem?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1