siemka kompiluję silnik Tibii chce go skompilować na dev 4.9.9.2 pod 64bit ale wyskakuję error
64-bit mode not compiled in
ktoś ma jakiś pomysł?
w c++ compiler (parametrs)
dodałem
-m64
sciagnij codeblocks zamiast deva (ta wersja jest przestarzala o ile pamiec mnie nie myli)
i kompiluj w 32 bitach. Uwierz mi 64 bity Ci nie sa potrzebne do niczego.
codeblock będzie problem bo ściagłem gotowego dev cpp którym bez problemu kompiluję pod 32bitowy system ale wywala error przy włączaniu silnika ze mapa jest za duża i trzeba skompilować silnik pod 64bity
nigdy nie używałem codeblocka i tu też będzie problem z wersją mysql itp bo będzie sypało errorami ze za bardzo nowa wersja lub za stara
bo będzie sypało errorami ze za bardzo nowa wersja lub za stara [wersja mysql]
A teraz, jak rozumiem, nie sypie Ci żadnymi errorami, dlatego założyłeś ten wątek?
Może jeszcze przesiądź się na karty perforowane.
nie sypie żadnymi błędami przy kompilacji na 32bit ale jak dodaję jak up pisałem to wyskkuję ten error Jezusie nazaretański
Autor kojarzy mi się z typowym graczem Tibii :D
nigdy nie używałem codeblocka i tu też będzie problem z wersją
Nigdy nie używałeś, ale wiesz, że będzie problem?