import java.awt.BorderLayout;
import java.awt.Color;
import java.awt.Container;
import java.awt.Dimension;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.GridLayout;
import java.awt.Image;
import java.awt.Rectangle;
import java.awt.event.ActionEvent;
import java.awt.event.ActionListener;
import javax.swing.JFrame;
import javax.swing.JMenu;
import javax.swing.JMenuBar;
public class Quiz extends JFrame implements ActionListener {
private static final String Quiz = null;
private JMenuBar menuBar = new JMenuBar();
private JMenu Gra = new JMenu("Gra");
private JFrame frame = new JFrame("Quiz");
Image dbImage;
Graphics dbg;
public Quiz() {
// konstruktory
Container c = this.getContentPane();
Container d = new Container();
d.setLayout(new GridLayout());
c.setLayout(new BorderLayout());
c.add(d, BorderLayout.SOUTH);
Gra.addActionListener(this);
Gra.setForeground(Color.red);
this.setSize(new Dimension(650, 650));
this.setAlwaysOnTop(true);
this.setVisible(true);
this.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
this.setTitle("Quiz");
this.setBackground(Color.black);
this.setJMenuBar(menuBar);
menuBar.add(Gra);
}
// voids
public void startGame() {
}
public void stopGame() {
}
public void resumeGame() {
}
public void paint(Graphics g) {
dbImage = createImage(getWidth(), getHeight());
dbg = dbImage.getGraphics();
g.drawImage(dbImage, 0, 0, this);
}
public static void main(String[] args) {
Quiz Quiz = new Quiz();
}
@Override
public void actionPerformed(ActionEvent arg0) {
// TODO Auto-generated method stub
}
}
Mam już pewien problem na początku programu i nie wiem w którym miejscu jest błąd.Po uruchomieniu mam tło na czarno tak jak chciałem ale nie widać menu.Dopiero jaj kliknę w lewy górny róg to pojawia się przycisk gra.Jak rozwiązać ten problem?