Witam,
Chciałbym uzyskać efekt "stóp". Korzystam z biblioteki LibGdx.
bodyDef.type = BodyDef.BodyType.DynamicBody;
body = Swiat.world.createBody(bodyDef);
pShape = new PolygonShape();
pShape.setAsBox(sprite.getWidth() / 2 , sprite.getHeight() / 2 );
fixtureDef = new FixtureDef();
fixtureDef.shape = pShape;
body.createFixture(fixtureDef).setUserData("body");
pShape.setAsBox(sprite.getWidth() / 2 - sprite.getWidth() / 6,sprite.getHeight() / 4, new Vector2(sprite.getWidth() / 6 + sprite.getWidth() / 12,sprite.getHeight() / 2 + sprite.getHeight() / 6),0);
fixtureDef.isSensor = true;
fixtureDef.shape = pShape;
body.createFixture(fixtureDef).setUserData("foot");
Metoda setAsBox jest opisana tutaj: http://libgdx.badlogicgames.com/nightlies/docs/api/com/badlogic/gdx/physics/box2d/PolygonShape.html#setAsBox-float-float-com.badlogic.gdx.math.Vector2-float- i to z nią mam problem. Chciałbym uzyskać efekt przedstawiony na zdjęciu w załączniku. A tutaj inne zdjęcie(Bez głowy): http://i.stack.imgur.com/o3qqm.jpg