Przypisywanie wartości losowej do zmiennej dynamicznej ze sterty

0

Witam!

Jest jakiś sposób nadania wartości randomowej, w konstruktorze klasy, zmiennej dynamicznej ze sterty?

#include <time.h>


class klasa
{
private:
	double **tab;
	int i, j;

public:
	klasa();
};

klasa::klasa()
{
	srand(time(NULL));
	tab=new double*;
	tab[0][0]=rand()%2 - 1;
}

takie coś wywala mi błąd.

0

upublicznij pola || dodaj akcesory || wrzuc to do konstruktora
&& nie uzywaj rand

0

to nie jest kwestia akcesorów. To wszystko musi zostać stworzone w konstruktorze domyślnym, tj. Macierz 1x1 z wartością z przedziału [-1,1] oraz pola mają być prywatne.

0

Poradziłem sobie.

klasa::klasa()
{
	srand(time(NULL));
	
	tab=new double *[1];
	tab[0]=new double [1];

	tab[0][0]=rand()%3 -1;
}

tak powinien konstruktor domyślny wyglądać ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1