cześć mam problem mam oto taki kod lua.
start = nil
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
dofile("./config.lua")
function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
end
function onCreatureAppear(creature)
end
function onCreatureDisappear(cid, pos)
end
function onCreatureTurn(creature)
end
function msgcontains(txt, str)
end
function onCreatureSay(cid, type, msg)
end
function onCreatureChangeOutfit(creature)
end
function onThink()
if start == nil then
start = os.time()
end
if(effects_emblamed == "yes")then
if os.difftime (os.time(), start) >= (co_ile) then
for i,v in pairs(efekty) do
doNpcSendAnimatedText(v.text, (random_colour == "yes" and math.random(1, 254) or v.color), v.pos.x, v.pos.y, v.pos.z)
doNpcSendMagicEffect((random_effect == "yes" and math.random(0, 24) or v.effect), v.pos.x, v.pos.y, v.pos.z)
end
start = os.time()
end
end
end
ale nie mogę np dać koloru czerwonego dając w configu
--czy efekty są włączone (yes/no)
effects_emblamed = "yes"
--czy kolor textu jest losowy(yes/no)
random_colour = "no"
--czy efekt jest losowy(yes/no)
random_effect = "no"
--co jaki czas sie wyświetla efekt w sekundach
co_ile = 2
-- {text="tekst", pos={x=pozycja_x, y=pozycja_y, z=pozycja_z}, color=kolor_textu, effect=nr_efektu}
efekty = {
{text="Nayeli", pos={x=32485, y=32500, z=6}, color=1, effect=12},
{text="Nayeli", pos={x=32485, y=32501, z=6}, color=2, effect=12},
}
i tu jak daje color 1,2,3,4 to jest bez zmian
dodanie znaczników <code class="lua">
- @furious programming