cześć mam problem mam oto taki kod lua.

start = nil
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false
 
dofile("./config.lua")
 
 function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)
 end
 
 function onCreatureAppear(creature)
 end
 
 function onCreatureDisappear(cid, pos)
 end
 
 function onCreatureTurn(creature)
 end
 
function msgcontains(txt, str)
 end
 
 function onCreatureSay(cid, type, msg)
 end
 
 function onCreatureChangeOutfit(creature)
 end
 
function onThink()
if start == nil then
    start = os.time()
end
if(effects_emblamed == "yes")then
        if os.difftime (os.time(), start) >= (co_ile) then
            for i,v in pairs(efekty) do
                doNpcSendAnimatedText(v.text, (random_colour == "yes" and math.random(1, 254) or v.color),  v.pos.x, v.pos.y, v.pos.z)
                doNpcSendMagicEffect((random_effect == "yes" and math.random(0, 24) or v.effect),  v.pos.x, v.pos.y, v.pos.z)
            end
            start = os.time()
        end
    end
end

ale nie mogę np dać koloru czerwonego dając w configu

--czy efekty są włączone (yes/no)
effects_emblamed = "yes"
--czy kolor textu jest losowy(yes/no)
random_colour = "no"
--czy efekt jest losowy(yes/no)
random_effect = "no"
--co jaki czas sie wyświetla efekt w sekundach
co_ile = 2
-- {text="tekst", pos={x=pozycja_x, y=pozycja_y, z=pozycja_z}, color=kolor_textu, effect=nr_efektu}
efekty = {
                {text="Nayeli", pos={x=32485, y=32500, z=6}, color=1, effect=12},
                {text="Nayeli", pos={x=32485, y=32501, z=6}, color=2, effect=12},
               }

i tu jak daje color 1,2,3,4 to jest bez zmian

dodanie znaczników <code class="lua"> - @furious programming