Drodzy bracia. W Unity gdy korzystamy z NavMesh do pathfindingu, wybieramy obiekty, po których można chodzić, następnie klikamy by wyrysowało nam teren, po którym da się chodzić. Dzięki temu NavMesh wie gdzie mu wolno łazić, a gdzie nie. Problem pojawia się, gdy podczas gry chcemy dynamicznie dodawać obiekty, wrzucamy pudło z kolizjami na środek drogi i przypuszczam, że trzeba w jakiś sposób ponownie wygenerować teren, po którym da się chodzić. Przypuszczam również, że jeśli tę funkcję idzie wywołać programowo, to przy ogromnej mapie wyliczenie terenu, po którym można spacerować, może zająć kilka sekund. Pytanie do was drodzy użytkownicy - czy można kazać zaktualizować tylko fragment terenu do nawigacji, czyli miejsce, w którym dodamy pudło na środek drogi? Bo jak wiecie, w różnych grach można budować domy lub przestawiać pudła, a postacie w grze muszą umieć omijać te przeszkody dynamicznie dodawane.