Gra przeglądarkowa - tekstowy symulator

2015-02-23 00:57
0

Chciałbym stworzyć z kolegami gre ,mianowicie tekstowy symulator (oczywiście online , a gracze mogą oddziałowywać na siebie).Tutaj mam pytanie bo nie mam pojęcia od czego w ogóle zacząć.
Mamy na prawdę sporo ciekawych pomysłów wiem ,że na internecie są gotowe silniki które można edytować.Ale czy one nie będą nas ograniczać? (mamy zamiar stworzyć coś całkiem nowego)

Jeśli jednak swój silnik to jaki język będzie najlepszy?(mam na myśli prostotę i możliwości)

Dzięki za pomoc.

edytowany 1x, ostatnio: Sawian, 2015-02-23 01:03

Pozostało 580 znaków

2015-02-23 02:07
0

Pozwolę się dołączyć do wątku i zapytać przy okazji czy python + django nada się do gier przeglądarkowych?

Pozostało 580 znaków

2015-02-23 06:25
0

Tak. Zainteresuj się Celery.

Pozostało 580 znaków

2015-02-23 22:52
0

Co do mojego pytania ,to ktoś coś poradzi?

Pozostało 580 znaków

2015-02-24 17:10
0

Większość takich gier powstaje w PHP. Jaki język będzie najlepszy? Nikt nie wie, albo lepiej: żaden nie będzie najlepszy, język to tylko narzędzie. Ale IMO jeżeli wiążesz jakąś przyszłość zawodową z programowaniem, to są lepsze opcje niż php.

Najprostsze języki dla takiej gry (a więc w waszym przypadku pewnie najlepsze): PHP, Python, Ruby, JavaScript z node.js.

Pozostało 580 znaków

Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0