Właściwość umożliwiająca nieskończenie wielką pojemność Kontrolki

2015-01-04 21:00
Riw
0

Witam,siedzę już dosyć długo w Edytorach map 2d i chciałbym zacząć pisać własny, tak o by nabrać doświadczenia, więc zaczynam od kontrolki która będzie odpowiadała za wczytywanie i wyświetlanie map,jednakże nie wiem jak w kontrolce osiągnąć taki efekt,że można do niej zmieścić bardzo dużo komórek,a gdy rozmiar przekroczy standardową szerokość lub wysokość tej kontrolki to wszystko się scrolluje.
Czy istnieje jakaś kontrolka która posiada podobne właściwości,albo czy znacie może jakiś artykuł,który by pomógł?

edytowany 1x, ostatnio: Riw, 2015-01-04 21:00

Pozostało 580 znaków

2015-01-04 21:04
3

Złe założenie. Przechowuj mapę w jakiejś strukturze (lista/tablica/drzewo/cokolwiek) a wyświetlaj tylko tą część którą aktualnie przegląda użytkownik.

I na czym ją wyświetlać by można mapke potem scrollować? - Riw 2015-01-04 23:37
OpenGL/DirectX renderowany na panelu. - Patryk27 2015-01-04 23:59
A nie można tego załatwić samymi Winformsami wliczajac w to GDI+? - Riw 2015-01-05 22:40
No można, ale nie liczyłbym na jakieś zaskakujące efekty czy wydajność. - Patryk27 2015-01-05 22:43
Nie chce czegoś co powali na ziemie każdego użytkownika tylko żeby zwyczajnie można tam było importować Tilesety i by były dostępne podstawowe funkcje występujące w takich Edytorach Map - Riw 2015-01-06 12:35

Pozostało 580 znaków

Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0