Witam, robię sobie gierke na Unity, i chciałem zrobić taki "Mroczny" klimat, na razie w celu mam przyciemnienie wszystkiego i tonacja światłem, chciałem dodać SpriteRenderer przezroczysty z odpowiednim materiałem cieniującym, i rozciągnąć go na cały ekran, Z tym, że
Spr.bounds.size.Set();
nie działa, wszystko się kompiluje, Rozmiar się nie zmienia (z Position jest tak samo) z tym, że z position moge zrobić
Spr.transform.position = new Vector3(Spr.transform.position.x,Spr.transform.position.y, -1);
a
Spr.bounds.size=new Vector3()
wywala błąd, że ta zmienna jest tylko do odczytu, moje pytanie: jak SpriteRenderer rozciągnąć na całą widoczność kamery?, lub jak można zrobić taki mroczny klimat na scence (najlepiej steampunk itp). Nigdzie nie moge znaleźć odpowiedzi, a na forum Unity nie śpieszą się z odpisaniem czego kolwiek.
Dziękuje za pomoc.