Wyjaśnienie zagadnień graficznych i sieciowych, potrzebych do stworzenia gry Poker

0

Witam
Jestem studentem informatyki, aktualnie jestem na 3 roku i razem z moim znajomym mamy do napisania dosyć spory projekt i mamy z nim niestety nie mały problem.
Chodzi o to że mamy do napisania program który wykorzystuje pewne funkcje w których nie czujemy się zbyt pewnie, chodzi tutaj głównie o przedstawienie graficzne tego programu (gry-poker) oraz całej sieciowości tego programu.
Byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś "poprowadził nas za rączkę" i wyjaśnił(podał źródła które mogą nam pomóc).
Dla ułatwienia przyjęliśmy że ilość osób uczestniczących w grze wynosi 5 graczy zaś sam program musi być taki by: osoby trzecie mogą dołączyć do rozgrywki jako obserwatorzy, dla wszystkich obecnych osób w danym pokoju ma być wyświetlany 1 zegar, serwer powinien móc obsługiwać więcej niż 1 rozgrywkę w tym samym czasie(więcej niż 1 pokój), każdy pokój posiada swój własny czat.
Projekt ten dla nas wygląda na ogromny i straszny, a dobrze było by go oddać po przerwie świątecznej.
Jeszcze raz byłbym niezmiernie wdzięczny za każdą pomoc, ponieważ nie sądzę byśmy sami dali radę to wykonać.

1

bierzesz jakas bibloteke graficzna
SDL, SFML lub qt
rozrysuj sobie troche architekture (nie ze wszystko dokladnie, jedynie schemat)
uzyj bibloteki boost do polaczenia siecowego (lub biblotek z qt, jezeli bedziesz pisac w qt)
Limit graczy nie jest potrzebny, wystarczy odpowiednio zaprojektowac plansze gry i mozna zmiescic pewnie i N graczy

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1