Czy da się dopisać coś do enuma wewnątrz klasy przy pomocy funkcji?

0

Witam, czy da się dopisać coś do enuma wewnątrz klasy przy pomocy funkcji?
Chodzi mi o coś takiego:

 
class EventControl
{
	enum event_name
	{
		//nazwy eventow
	}

	map<int, Event>events;
	void handleEvent(event_name arg_event_name);
	void addEvent(Event arg_event)
	{
		events[arg_event.id] = arg_event;
		// i tu jakoś dodać żeby arg_event.name było w enum event_name pod numerem arg_event.id;
	}
};

Chciałbym żeby do metody handleEvent można było przekazać w parametrze tylko enuma event_name,
jednocześnie chce mieć możliwość dodawania eventów za pomocą addEvent.

1

Nie da się.

Musisz napisać swój mechanizm, który będzie to realizował.

1

Nie możesz dynamicznie zmieniać enumów, muszą one być znane w czasie kompilacji. Poza tym, ich nazwy nie są nawet dostępne podczas uruchomienia.

0

Ok, dzięki za odpowiedzi, pewnie wezmę się za pisanie swojego mechanizmu :)

0

Oto twój mechanizm: map<string,size_t> myenum; - _13th_Dragon

Już do tego doszedłem ale i tak dzięki ;)

0 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 0