Witam!!
mam taki kod
#if (defined(_XM_X86_) || defined(_XM_X64_)) && defined(_XM_NO_INTRINSICS_)
typedef struct _XMMATRIX
#else
typedef _DECLSPEC_ALIGN_16_ struct _XMMATRIX
#endif
{
union
{
XMVECTOR r[4];
struct
{
FLOAT _11, _12, _13, _14;
FLOAT _21, _22, _23, _24;
FLOAT _31, _32, _33, _34;
FLOAT _41, _42, _43, _44;
};
FLOAT m[4][4];
};
#ifdef __cplusplus
_XMMATRIX() {};
_XMMATRIX(FXMVECTOR R0, FXMVECTOR R1, FXMVECTOR R2, CXMVECTOR R3);
_XMMATRIX(FLOAT m00, FLOAT m01, FLOAT m02, FLOAT m03,
FLOAT m10, FLOAT m11, FLOAT m12, FLOAT m13,
FLOAT m20, FLOAT m21, FLOAT m22, FLOAT m23,
FLOAT m30, FLOAT m31, FLOAT m32, FLOAT m33);
_XMMATRIX(CONST FLOAT *pArray);
FLOAT operator() (UINT Row, UINT Column) CONST { return m[Row][Column]; }
FLOAT& operator() (UINT Row, UINT Column) { return m[Row][Column]; }
_XMMATRIX& operator= (CONST _XMMATRIX& M);
#ifndef XM_NO_OPERATOR_OVERLOADS
_XMMATRIX& operator*= (CONST _XMMATRIX& M);
_XMMATRIX operator* (CONST _XMMATRIX& M) CONST;
#endif // !XM_NO_OPERATOR_OVERLOADS
#endif // __cplusplus
} XMMATRIX;
i teraz tak, na samym początku unia jak i zagnieżdżona wewnątrz struktura nie mają określonych nazw, jak się potem do tego odwołać??
jak robię sobie anonimowe i od razu nie podam zmiennych to potem nie utworze egzemplarze takiej struktury/uni
o co w tym chodzi??
oczywiście w tej konkretnej strukturze sa już metody do obsługi tego, ale jak bym sobie sam takie zrobił to jak się odwoływać do tego.