Siemanko :)
Ostatnio podczas pisania swojej "aplikacji" :) z ciekawości zobaczyłem ile ma kb plik .exe - okazało się, że ma (na 110 lini kodu) aż 891kb! Piszę w Code::Blocks (MinGW chyba 64) - I tu rodzi się pytanie, co powoduje taki duży rozmiar ? Czy zastosowanie innych zmiennych spowoduje jakieś efekty ? Czy może dołączenie mniejszej ilości bibliotek w postaci zamienników ? Aha i nie sugerujcie się kodem :D - znam tylko podstawy btw. apka jest nie skończona i dość poważnie szwankuje :/ - myślę, że dobrze opisałem problem - to wy sobie myślcie a ja idę pisać ją dalej :)
#include <iostream>
#include <cstdlib>
#include <conio.h>
#include <time.h>
void menu()
{
using namespace std;
cout << "################################################################################" << endl;
cout << "############################## ------------------------ ###############################" << endl;
cout << "############################## [1] Nowa Gra [1] ###############################" << endl;
cout << "############################## [2] Wczytaj [2] ###############################" << endl;
cout << "############################## [3] Opcje [3] ###############################" << endl;
cout << "############################## [4] Wyjscie [4] ###############################" << endl;
cout << "################################################################################" << endl;
}
bool czy_rozegrano(bool status) // tzn. czy rozegrac na nowo ?
{
}
bool czy_od_nowa(bool status_rozegrania = 0)
{
status_rozegrania++;
return status_rozegrania;
}
bool wczytaj_gre()
{
using namespace std;
cout << "WCZYTAJ GRE: BRAK" << endl;
cout << "Potrzebna aktualizacja - brak opcji" << endl;
cout << "[1] Zakoncz" << endl << "[2] Powrot" << endl;
int x;
cin >> x;
switch (x)
{
case 1:
return false;
break;
case 2:
system( "cls" );
return true;
break;
}
}
bool opcje()
{
using namespace std;
cout << "MENU OPCJI: BRAK" << endl;
cout << "Potrzebna aktualizacja - brak opcji" << endl;
cout << "[1] Zakoncz" << endl << "[2] Powrot" << endl;
int x;
cin >> x;
switch (x)
{
case 1:
break;
return false;
case 2:
system( "cls" );
return true;
}
}
char odczyt_klawiatury()
{
char znak;
znak = getch();
return znak;
}
int main()
{
using namespace std;
bool status_gry;
srand(time( NULL ) );
menu();
int y;
cin >> y;
switch (y)
{
case 1:
czy_od_nowa();
break;
case 2:
system( "cls" );
wczytaj_gre();
bool status_wczytywania;
status_wczytywania = wczytaj_gre();
if (status_wczytywania = true) // to powroc do menu
main();
break;
case 3:
system( "cls" );
opcje();
bool status_opcji;
status_opcji = opcje();
if (status_opcji = true) // to powroc do menu
main();
break;
case 4:
system( "cls" );
break;
default :
system( "cls" );
cout << "Wybierz 1,2,3 lub 4 !" << endl;
main();
break;
}
}
dodanie znacznika <code class="cpp"> - furious programming