Program na podstawie diagramu UML

0

Witam,
chcę napisać program na podstawie diagramu UML (w załączniku). Mam problem ze zrozumieniem tych diagramów, czy ktoś mógłby w kilku słowach napisać jak ma ten program działać?

javauml2.jpg

dodanie obrazka do treści posta - furious programming

0

Zadeklaruj frame, ustaw dla frame tytuł "A" metodą setTitle, zadeklaruj panel a następnie dodaj go do frame takim kodem jak pokazany.

0

Czy może być tak?:

import javax.swing.*;


public class SwingUI2 extends JFrame {
	
	
	
		SwingUI2(){
	    
	    frame.add(panel);
	    frame.getContentPane().add(panel);
	    
	    frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
	    
	    frame.setVisible(true);
		}
	    public static void main(String[] args) {
	    	JFrame frame = new JFrame();
		    JPanel panel= new JPanel();
		    frame.setTitle("A");
	}
}

Mam problem z tym, co zostawić w mainie, a co w konstruktorze - szczerze mówiąc nie mogę się połapać w tych diagramach

dodanie znacznika <code class="java"> - furious programming

0

dodaj kolorowanie składni bo @furious programming Ci przypomni ;)

idąc za UML teoretycznie to powinn być w mainie:

JFrame frame = new JFrame();
JPanel panel= new JPanel();
frame.setTitle("A");
frame.getContentPane().add(panel);

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1