Witam,
chcę napisać program na podstawie diagramu UML (w załączniku). Mam problem ze zrozumieniem tych diagramów, czy ktoś mógłby w kilku słowach napisać jak ma ten program działać?
dodanie obrazka do treści posta - furious programming
Witam,
chcę napisać program na podstawie diagramu UML (w załączniku). Mam problem ze zrozumieniem tych diagramów, czy ktoś mógłby w kilku słowach napisać jak ma ten program działać?
dodanie obrazka do treści posta - furious programming
Zadeklaruj frame
, ustaw dla frame
tytuł "A" metodą setTitle
, zadeklaruj panel
a następnie dodaj go do frame
takim kodem jak pokazany.
Czy może być tak?:
import javax.swing.*;
public class SwingUI2 extends JFrame {
SwingUI2(){
frame.add(panel);
frame.getContentPane().add(panel);
frame.setDefaultCloseOperation(JFrame.EXIT_ON_CLOSE);
frame.setVisible(true);
}
public static void main(String[] args) {
JFrame frame = new JFrame();
JPanel panel= new JPanel();
frame.setTitle("A");
}
}
Mam problem z tym, co zostawić w mainie, a co w konstruktorze - szczerze mówiąc nie mogę się połapać w tych diagramach
dodanie znacznika <code class="java"> - furious programming
dodaj kolorowanie składni bo @furious programming Ci przypomni ;)
idąc za UML teoretycznie to powinn być w mainie:
JFrame frame = new JFrame();
JPanel panel= new JPanel();
frame.setTitle("A");
frame.getContentPane().add(panel);