Witam! Jestem na tym forum całkowicie nowy.Właściwie założyłem to konto w przypływie desperacji ,bo od ponad tygodnia szukam odpowiedzi na mój problem(także na tym forum) i wciąż boksuję w miejscu.
Problem dotyczy polecenia loadFromFile() w bibliotece SFML. W chwili ,gdy próbuję załadować plik graficzny otrzymuję podczas debuggingu informację o treści :
Unhandled exception at 0x1027ca24 (msvcr100d.dll) in SFML081.exe: 0xC0000005: Access violation reading location 0x00143000
.
Moja konfiguracja SFML 2.0 jest zgodna z **http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-2-x-C++/Instalacja-i-konfiguracja/Konfiguracja-SFML-2-0-Visual-C++/463**(stamtąd także przekopiowałem nazwy bibliotek w odpowiednich konfiguracjach)
Bibliotekę pobrałem z oficjalnej strony SFML dla Windows 32x
Używam Visual C++ 2008 Express Edition
Pliki graficzne są umieszczone w tym samym miejscu co plik *.exe
Przekopiowałem także biblioteki z folderu bin do folderu z plikiem *.exe
Fragment Kodu:
#include<SFML/Graphics.hpp>
#include<SFML/Window.hpp>
int main()
{
sf::RenderWindow window(sf::VideoMode(500,500,32),"Kurs jezyka c++");
sf::Texture texture;
if (!texture.loadFromFile("Slonce.png")) //<-- To tutaj debbuger wskazuje błąd.
return -1;
sf::Sprite sprite(texture);
while(window.isOpen())
{
sf::Event Event;
while(window.pollEvent(Event))
{
switch(Event.type)
{
case sf::Event::Closed:
window.close();
break;
}
}
window.display();
window.clear(sf::Color::Cyan);
}
return 0;
}
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co robię źle? Jest to dla mnie bardzo ważne
Z góry dzięki :)