Zacznę od tego, że przeglądałem Google i forum 4programmers by wybrać najlepsze rozwiązanie do mojego problemu. Zbudowałem małą frezareczkę i muszę napisać program do obsługi jej. Nie chcę używać gotowych rozwiązań, więc proszę o pomoc w takim zagadnieniu:
- Funkcjonalność:
- grafika wektorowa 2D
- wczytywanie grafik, które mają nawet milion wektorów
- mimo rozmiaru pliku (punkt wyżej) chcę by płynnie działały takie funkcje jak przesuwanie (oczywiście sam je napiszę)
- najlepiej by biblioteka jaką użyję działała na SVG (to chyba najlepszy wybór)
- kompatybilność ze wszystkimi systemami Windows (program będzie instalowany na pewno na XP i Seven)
- Języki jakie rozważam:
- C# .NET (w visual studio)
- Java
- Biblioteki graficzne jakie najbardziej mi pasują (w nawiasie napiszę do jakiego języka pasuje - jak się mylę to mnie poprawcie):
- GDI+ (C/C++) - czy do C# to nie wiem
- OpenVL (C# i Java)
- Cairo (C) - czy do C# to nie wiem
Czy możecie mi doradzić najlepsze rozwiązanie dla C#.NET i Java? Nie zdecydowałem w 100% którego języka użyć, ale chciałbym mieć porównanie.
Jeszcze raz bardzo proszę o pomoc. I proszę nie polecać bibliotek typu DirectX - potrzebuję tylko do wydajnego 2D.