Unity - vector3 dziwnie działa

0

Troche nie rozumiem dzialania klasy Vector3. Chce przesunac obiekt na pozycje -573px (wartosc jest wyliczana, ale powiedzmy ze jest to stala wartosc)
wiec robie cos takiego

offset.transform.position = new Vector3(x,y,z);

x jest wlasnie tym -573. Jednak zamiast 573 liczba jest okolo 20000 ;o w inspektorze w klasie transform obiektu offset Nawet jak podam mu 0,0,0 to nadal w inspektorze nie mam 0,0,0 z dokumentacji nie wyczytalem jak to dziala, po prostu jest napisane ze tworzy nowy obiekt wektor tam gdzie ma byc dany obiekt.

1

rozwiazane,

offset.transform.localPosition = new Vector3(x,y,z);

Vector dzialal dobrze, Position sam dziala na "worldzie" a local position na obiekcie (tak w skrocie)

dodanie znacznika <code class="csharp"> - fp

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1