Unity - vector3 dziwnie działa

2014-01-09 10:19
0

Troche nie rozumiem dzialania klasy Vector3. Chce przesunac obiekt na pozycje -573px (wartosc jest wyliczana, ale powiedzmy ze jest to stala wartosc)
wiec robie cos takiego

offset.transform.position = new Vector3(x,y,z);

x jest wlasnie tym -573. Jednak zamiast 573 liczba jest okolo 20000 ;o w inspektorze w klasie transform obiektu offset Nawet jak podam mu 0,0,0 to nadal w inspektorze nie mam 0,0,0 z dokumentacji nie wyczytalem jak to dziala, po prostu jest napisane ze tworzy nowy obiekt wektor tam gdzie ma byc dany obiekt.

edytowany 1x, ostatnio: fasadin, 2014-01-09 10:24

Pozostało 580 znaków

2014-01-09 11:46

rozwiazane,

offset.transform.localPosition = new Vector3(x,y,z);

Vector dzialal dobrze, Position sam dziala na "worldzie" a local position na obiekcie (tak w skrocie)

dodanie znacznika <code class="csharp"> - fp

edytowany 1x, ostatnio: furious programming, 2014-01-09 17:01
Przypominam o wstawianiu kodu w znaczniki kolorujące składnię; A tak poza tym wątek tutaj pozostanie, bo podałeś rozwiązanie problemu; Na przyszłość jedyne co mogę doradzić to najpierw kombinowanie we własnym zakresie, a dopiero w ostateczności zakładanie wątków ;) - furious programming 2014-01-09 17:02
kombinowalem ;) Przed tym jeszcze godzine, wiec rozwiazanie tego zajelo mi 2.5h. Nie chcialem tracic tego czasu, gdyz wiedzialem ze jest to pierdola dlatego wolalem zapytac. - fasadin 2014-01-09 17:06

Pozostało 580 znaków

Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0