Witam,
Mam problem i proszę o jakieś wskazówki. Tworzę aktualnie grę, w której chciałbym zastosować różne wersje językowe. Chciałbym je przechowywać w tablicy, której pierwszy indeks odpowiadałby danemu językowi (np. 0 - polski, 1 - angielski), a drugi - danemu ciągowi znaków. Przy czym ciąg znaków miałby maksymalnie np. 30 znaków. Przykład takiego "pseudokodu":
lang[0][1] = 'Nowa gra';
lang[1][1] = 'New game';
To jest pewnie proste, ale niestety jakoś nie mogę wpaść na rozwiązanie. Myślałem o dwóch opcjach - albo trójwymiarowa tablica ciągów znaków, bo ciągi znaków to po prostu tablica char'ów.
Albo druga opcja - zastosowanie dwuwymiarowej tablicy stringów. Ale to już chyba wykracza poza granice języka C.
Tak więc, proszę o wskazówki.