A ja luknąłem do kodu, lol, masakra. Tzn. widać że jesteś początkujący.
Jak napisał przedmówca, nikt ci dotowca nie napisze, ale mniej więcej algorytm możemy opisać w mega uproszczonym wydaniu.
Jak zaczyna się ruch X lub O musisz sprawdzić czy jest to ruch człowieka, czy AI. Jeśli człowieka, to oczekujesz na ruch jak do tej pory, czyli na kliknięcie któregoś z przycisków.
Jeśli ruch wykonuje komputer, to jak napisał Xiuthechutli, musisz jakoś "wymyślić" gdzie ma postawić swój znak. Załóźmy że na początek użyjesz najprostszego możliwego sposobu, czyli wybór losowy. Użyj klasy Rand, wylosuj jakieś pole. Jeśli jest puste, stawiasz znak, jeśli nie losujesz dalej. Lub Robisz wcześniej listę pustych pól i losujesz index z tej tablicy, np:
[0] - to wolne pole 0,1
[1] - pole 0,2
[2] - pole 1,1
itd.
Oczywiście w teorii podczas ruchu AI, interfejs powinien nie reagować na poczynania gracza, tzn. nie może on wtedy postawić znaku. Ale akurat w tym przypadku kiedy planasza to 9 pól, wszystkie operacje (losowanie pola przez AI i sprawdzenie warunku zwycięstwa) będą tak szybkie, że możesz póki co je pominąć.