Napisałem funkcję wczytującą teksturę:
int LoadTexture(GLuint & texture, std::string path)
{
sf::Texture txt;
sf::Image image;
try
{
if(!txt.loadFromFile(path));//<--- tu erroruje
//return EXIT_FAILURE;
}
catch( std::exception & e )
{
std::cout << "error: " << e.what() << '\n'; //komunikat ze standardowym błędem
//abort();
}
catch(...)
{
//std::cout << "unknown error.\n"; //nieznany błąd
abort();
}
// generowanie nazwy tekstury
glGenTextures( 1, &texture );
//if(!texture)abort();
// wybranie biezacej tekstury
glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, texture );
// ustalenie parametrów tekstury
//glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR);
//glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,GL_NEAREST);
//glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_S,GL_REPEAT);
//glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_T,GL_REPEAT);
// ustalenie trybu teksturowania
//glTexEnvf(GL_TEXTURE_ENV,GL_TEXTURE_ENV_MODE,GL_REPLACE);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_LINEAR);
glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR);
// tworzenie tekstury
glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, GL_RGBA, image.getSize().x, image.getSize().y, 0, GL_RGBA, GL_UNSIGNED_BYTE, image.getPixelsPtr());
}
Oto błąd: http://i.imgur.com/xB27pWN.png
Czy może powodować go to że mam SFML na MSVSE 2012 (SFML v2.1) a używam wersji 2013?