SFML nie otwiera plików graficznych

0

Napisałem funkcję wczytującą teksturę:

int LoadTexture(GLuint & texture, std::string path)
{
	sf::Texture txt;
	sf::Image image;
        try
        {
        if(!txt.loadFromFile(path));//<--- tu erroruje
         //return EXIT_FAILURE;
        }
        catch( std::exception & e )
        {
        std::cout << "error: " << e.what() << '\n'; //komunikat ze standardowym błędem
	//abort();
        }
        catch(...)
        {
        //std::cout << "unknown error.\n"; //nieznany błąd
		abort();
        }

	// generowanie nazwy tekstury
	glGenTextures( 1, &texture );
	//if(!texture)abort();
	// wybranie biezacej tekstury
        glBindTexture( GL_TEXTURE_2D, texture );

	// ustalenie parametrów tekstury
	//glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MAG_FILTER,GL_LINEAR);
        //glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_MIN_FILTER,GL_NEAREST);
        //glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_S,GL_REPEAT);
        //glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D,GL_TEXTURE_WRAP_T,GL_REPEAT);

	// ustalenie trybu teksturowania
	//glTexEnvf(GL_TEXTURE_ENV,GL_TEXTURE_ENV_MODE,GL_REPLACE);

	glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MAG_FILTER, GL_LINEAR);
        glTexParameteri(GL_TEXTURE_2D, GL_TEXTURE_MIN_FILTER, GL_LINEAR_MIPMAP_LINEAR);

	// tworzenie tekstury
	glTexImage2D(GL_TEXTURE_2D, 0, GL_RGBA, image.getSize().x, image.getSize().y, 0, GL_RGBA, GL_UNSIGNED_BYTE, image.getPixelsPtr());
}

Oto błąd: http://i.imgur.com/xB27pWN.png
Czy może powodować go to że mam SFML na MSVSE 2012 (SFML v2.1) a używam wersji 2013?

1

Musisz użyć innych bibliotek, też miałem kiedyś podobny problem z tym.
Tutaj link: http://en.sfml-dev.org/forums/index.php?topic=13010.0

0

Przeszedłem na Code::Block i już działa ale dzięki że w ogóle ktoś odpowiedział :)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1