Wartości losowe w typach ogólnych

0

Witam!
Mam takie pytanie: czy jest taka możliwość aby przypisać wartości losowe konkretnego typu tzn z góry nie określonego.
Pozdrawiam.

public class Element<W>
    {
        public int klucz = 0;
        public W wartosc = default(W);
    }

Random los = new Random();

        Element<W>[] tmp = new Element<W>[ile_liczb];
        for (int i = 0; i < tmp.Length; i++)
       {
          mp[i] = new Element<W>();
          tmp[i].klucz = los.Next(1,max_war_klucza);
            // tmp[i].wartosc = W;    chodzi mi o ten moment 
           liczba_elementow = liczba_elementow + 1;
        }

poprawienie tematu wątku + dodanie znacznika <code class="csharp"> - fp

0

Możesz przejść za pomocą refleksji po właściwościach danej klasy, i w zależności od typu (liczbowy, string, Guid, itp.) wylosować wartość, a dla właściwości innych typów przejść rekurencyjnie dalej w ten sam sposób.

Możesz też zainteresować się biblioteką AutoFixture, która sama potrafi to zrobić: http://autofixture.codeplex.com/

0

dzięki wielkie

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1