Kółko myszy w GLUT

2013-10-01 18:49

Rejestracja: 7 lat temu

Ostatnio: 1 rok temu

Lokalizacja: Tutaj,obok

0

Czy GLUT posiada funkcje sprawdzającą kółko myszy?
Nic w dokumentacji znaleźć nie mogę - pewnie źle szukam.

Jeśli nie to chyba będę musiał przejść na FreeGLUT.


Jeśli mój post jest dowodem mojej niekompetencji, to trudno, ale po to pytam, żeby się czegoś dowiedzieć.

Pozostało 580 znaków

2013-10-01 19:10

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 43 minuty temu

0

GLUT jako taki jest już od dawna nierozwijany… bierz FreeGLUTa bez zastanawiania.

Pozostało 580 znaków

2013-10-01 20:11

Rejestracja: 7 lat temu

Ostatnio: 1 rok temu

Lokalizacja: Tutaj,obok

0

Ale czy będę musiał zmieniać wszystkie funkcje na FreeGLUT'owskie? - nazwy, argumenty itd.


Jeśli mój post jest dowodem mojej niekompetencji, to trudno, ale po to pytam, żeby się czegoś dowiedzieć.
edytowany 1x, ostatnio: kacper546, 2013-10-01 20:12
nie pamiętam już, ale nawet jeśli to nie jest chyba wielka operacja, zresztą jednorazowa. - Azarien 2013-10-01 22:36

Pozostało 580 znaków

2013-10-02 20:46

Rejestracja: 7 lat temu

Ostatnio: 1 rok temu

Lokalizacja: Tutaj,obok

0

Czy jak mam teksturę w OpenGL to trzeba ją kasować czy ona sama się skasuje po zamknięciu programu?


Jeśli mój post jest dowodem mojej niekompetencji, to trudno, ale po to pytam, żeby się czegoś dowiedzieć.

Pozostało 580 znaków

2013-10-03 11:32

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 43 minuty temu

1

Wszystko co twój program alokuje zostanie zwolnione przy jego zamknięciu, ale dobrze jest samemu zwalniać to co trzeba zwalniać.

Pozostało 580 znaków

2013-10-03 14:40

Rejestracja: 7 lat temu

Ostatnio: 1 rok temu

Lokalizacja: Tutaj,obok

0

Czy GLUT/FreeGLUT ma taką funkcje, która się wywołuje przy zamknięciu?
Jak nie to kiedy mam zwalniać pamięć.


Jeśli mój post jest dowodem mojej niekompetencji, to trudno, ale po to pytam, żeby się czegoś dowiedzieć.
Pokaż pozostałe 2 komentarze
Glut jest doś często wykorzystywany z ogl - babubabu 2013-10-03 15:22
A kurs mam poczytać bo? - kacper546 2013-10-03 15:31
Bo nie wiesz kiedy powinno się zwalniać pamięć. - babubabu 2013-10-03 16:42
Po prostu nie wiedziałem jak to się robi w OpenGL. - kacper546 2013-10-03 16:53
Dokładnie tak samo - babubabu 2013-10-03 17:11

Pozostało 580 znaków

2013-10-03 16:10

Rejestracja: 16 lat temu

Ostatnio: 43 minuty temu

0

glutCloseFunc

Pozostało 580 znaków

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0