Jaka technologia do zrobienia spisu książek?

0

Witam,
mam do zrobienia spis książek w domu znajomego, gdzie znajduje się kilka sporych regałów z książkami(głównie historia), łącznie ok. 1,5 tysiące książek. Podjąłem się zrobienia rejestru wszystkich pozycji i rozważam wybór technologii do przechowywania spisu. Zastanawiam się między Accessem, Excelem a napisaniem prostej aplikacji w .NET . Katalog jest potrzebny jedynie do tego, aby przekazać znajomemu(starszy pan) wydrukowane spisy wszystkich książek posortowane wg autorów, tytułów, regałów i może wydawnictwa. Nie będzie on korzystał z wersji elektronicznej, bo po prostu nie potrafi, jedyna opcja to wersja papierowa; samych książek przybywa ok. 10-15 na rok, więc ewentualna baza SQL będzie używana sporadycznie po zrobieniu spisu. W tej sytuacji nie wiem, czy jest sens iść w bazę danych i aplikację, chociaż wstępny projekt bazy już napisałem. Co Waszym zdaniem będzie odpowiednie do zrobienia spisu i późniejszego wydruku: Excel, czy jednak Access, .NET ?

1

Wystarczy notepad, plik .TXT i polecenie konsolowe sort.
Uwaga, jest to propozycja minimalistyczna.
ale działać będzie

1

konsolowym sort nie posortujesz według kilku kolumn
proponuję excela - nie za bardzo jest nad czym się zastanawiać

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1