package pl.wp.xxx;
import com.badlogic.gdx.InputProcessor;
public class Akcja implements InputProcessor
{
public static void main(String[] args)
{
}
@Override
public boolean keyDown(int keycode) {
System.out.println("xyz" + keycode);
return true;
}
package pl.wp.xxx;
import com.badlogic.gdx.ApplicationListener;
import com.badlogic.gdx.Gdx;
import com.badlogic.gdx.graphics.GL10;
import com.badlogic.gdx.graphics.OrthographicCamera;
import com.badlogic.gdx.graphics.Texture;
import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.SpriteBatch;
public class zzz implements ApplicationListener {
Texture obrazek, obrazek2;
OrthographicCamera camera;
SpriteBatch batch;
public static final String VERSION ="0.0.0.01 Pre-Alpha";
@Override
public void create() {
obrazek2 = new Texture (Gdx.files.internal("logo2.png"));
obrazek = new Texture(Gdx.files.internal("ss.png"));
camera = new OrthographicCamera();
camera.setToOrtho(false, 800, 480);
batch = new SpriteBatch();
Gdx.input.setInputProcessor(new Akcja());
}
package pl.wp.xxx;
import com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplication;
import com.badlogic.gdx.backends.lwjgl.LwjglApplicationConfiguration;
public class Main {
public static void main(String[] args) {
LwjglApplicationConfiguration cfg = new LwjglApplicationConfiguration();
cfg.title = "Prosta gra " + zzz.VERSION;
cfg.useGL20 = true;
cfg.width = 800;
cfg.height = 480;
new LwjglApplication(new zzz(), cfg);
}
}
Jak to się dzieje/gdzie jest powiązanie/która to linijka kodu, że po stworzeniu klasy Akcja i zaimplementowaniu tam procesora oddziałowy-wuje ona na klasę Main?
Wystarczyło, że do klasy zzz w merodzie create dodałem
Gdx.input.setInputProcessor(new Akcja());
.
dodanie znaczników <code class="java"> - fp