Hej
Zaczynam z biblioteką libGdx. Wyeksportowałem pierwszy projekt do Eclipsa, odpaliłem demo na androida i desktop - działa. Teraz chciałem odpalić jakiś obrazek ale już własny. W kodzie żadnych cudów nie ma a mimo to nie chce się uruchomić.
Pojawia się taka informacja na wirtualnej maszynie androida
The application My LibGDX Game (process pl.wp.nazwaPoczty.NAZWA) has stopped unexpectedly. Please try again.
W kodzie nie pojawia się żadna informacja obłędzie. O co może chodzić?
(LogCat wyrzuca sporo informacji których na tym etapie jeszcze nie rozumiem)
dodanie znacznika <quote> dla treści informacji - fp
EDIT: Kod:
package pl.wp.xxx.xxx;
import android.os.Bundle;
import com.badlogic.gdx.backends.android.AndroidApplication;
import com.badlogic.gdx.backends.android.AndroidApplicationConfiguration;
public class MainActivity extends AndroidApplication {
@Override
public void onCreate(Bundle savedInstanceState) {
super.onCreate(savedInstanceState);
AndroidApplicationConfiguration cfg = new AndroidApplicationConfiguration();
cfg.useGL20 = true;
cfg.useAccelerometer = false;
cfg.useCompass = false;
initialize(new xxx(), cfg);
}
}
package pl.wp.xxx.xxx;
import com.badlogic.gdx.ApplicationListener;
import com.badlogic.gdx.Gdx;
import com.badlogic.gdx.graphics.GL10;
import com.badlogic.gdx.graphics.OrthographicCamera;
import com.badlogic.gdx.graphics.Texture;
import com.badlogic.gdx.graphics.g2d.SpriteBatch;
public class xxx implements ApplicationListener {
Texture obrazek;
OrthographicCamera camera;
SpriteBatch batch;
public static final String VERSION ="0.0.0.01 Pre-Alpha";
@Override
public void create() {
obrazek = new Texture(Gdx.files.internal("statek.png"));
camera = new OrthographicCamera();
camera.setToOrtho(false, 800, 480);
batch = new SpriteBatch();
}
@Override
public void dispose() {
}
@Override
public void render() {
Gdx.gl.glClearColor(0, 0, 0, 1);
Gdx.gl.glClear(GL10.GL_COLOR_BUFFER_BIT);
camera.update();
batch.setProjectionMatrix(camera.combined);
batch.begin();
batch.draw(obrazek, 250, 200);
batch.end();
}
@Override
public void resize(int width, int height) {
}
@Override
public void pause() {
}
@Override
public void resume() {
}
}