Automatyczne pobieranie obrazkow curl

0

Witam, chciałbym pobrać wszystkie obrazki za pomocą Curl. Obrazki są wyświetlane w tabeli:
http://mfo3.webd.pl/test/przyklad.php
Niestety każdy obrazek nie ma swojego adresu. Są one wyświetlane stąd: http://mf3.pl/static/icons/Armors.png?4d91e94f
w divach z przypisaną pokolei pozycją.
Przykład:
"

<div class="icon" style="margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; background-attachment: scroll; background-size: auto; background-origin: padding-box; background-clip: border-box; background-color: transparent; width: 24px; height: 24px; display: block; overflow-x: hidden; overflow-y: hidden; background-image: url(http://mf3.pl/static/icons/Armors.png?4d91e94f); background-repeat: no-repeat; background-position: -192px -48px"></div>

"

Jest sposób, aby obrazki pobierać i zapisywać w pliku, a nazwy plikow byly odpowiednio takie, jak nazwy w kolumnie obok obrazka?? Mają one rozmiar 24x24.
Próbowałem coś skombinować w oparciu o ten kod: http://www.forum.optymalizacj[...]matyczne-pobieranie-obrazkow/ niestety bez skutku

0

to nie ma nic wspólnego z curlem tylko z dzieleniem obrazka na mniejsze za pomocą na przykład biblioteki gd2

normalnie curlem pobierz ten obrazek http://mf3.pl/static/icons/Armors.png?4d91e94f - lub otwórz go od razu funkcją:

$sprite_sheet = imagecreatefrompng('http://mf3.pl/static/icons/Armors.png?4d91e94f');

a potem rozdziel sprite'y tworząc za każdym razem nowy obrazek:

$sprite = imagecreatetruecolor(24, 24);

i kopiuj odpowiedni fragment funkcją
http://www.php.net/manual/pl/function.imagecopy.php

dla powyższego przykładu to będzie:

imagecopy($sprite, $sprite_sheet, 0, 0, 192, 48, 24, 24);

potem tylko zapisz obrazek do wybranego formatu, np do png funkcją

imagepng($sprite, "nazwa_pliku.png");

po czym w pętli twórz kolejne obrazki
parametry background-position i nazwy dla obrazków możesz sobie wyciągnąć wyrażeniem regularnym

z tym że nie wiem po co chcesz je rozdzielać. I na stronie internetowej i w grze - lepiej używać sprite sheetów żeby zmniejszyć zużycie transferu / pamięci

0

To jedyne wyjście jakie przyszło mi do głowy, aby stworzyć formularz z emotami (emotami będą te ikony)
Gdy robiłem to za pomocą funkcji wszystko się sypało - chodzi o ten temat: Nieparsowanie funkcji w inpucie

0

Mam lepszy pomysł. Czy jest możliwość dodania w formularzu pola tekstowego, w którym wklejałoby się link do itemu (http://mfo3.pl/game/view.php?t=a&id=20), a po kliknięciu buttonu "dodaj" wklejałby on zawartość diva o klasie "icon" ? Ma ktoś jakiś pomysł?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0