Problem z hierarchią klas

0

Witam,
mam problem z utworzeniem logicznej hierarchii dziedziczenia. W tym momencie sytuacja wygląda mniej więcej tak:
http://files.tinypic.pl/i/00378/kci45b4ufzdz.png

W moim zamyśle w obiekcie typu Player wywoływana jest metoda addCard, która dodaje kartę do talii kart gracza. W tej metodzie na rzecz obiektu hand wywoływana jest metoda getCard, która zwraca kartę do dodania. W niej znowu wywoływana jest metoda getCard (zwraca kartę i usuwa ją z talii) tym razem obiektu deck w obiekcie oczko. I tutaj pojawia się problem. W tym układzie obiekt deck w obiekcie oczko musi być statyczny. Moje pytanie dotyczy tego czy jest możliwe uniknięcie tworzenia statycznego obiektu deck. Może coś w stylu niejawnego parametru przekazywanego poprzez Playera do PlayerHanda? Mam nadzieję, że napisałem to w miarę zrozumiale. Jestem także otwarty na ogólne uwagi :)

0
  1. Jak poszukasz to na forum znajdziesz mój, dość sensowny, kod do gry w karty...
  2. Nie ma sensu rozróżniać zwykłego Decka od Ręki gracza.
  3. Nie ma sensu mieć pola z "wartością" ręki gracza skoro można ją policzyć iterując po kartach.
  4. Lista kart w Decku ABSOLUTNIE nie może być statyczna!
  5. Twój zamysł jest bez sensu bo jest nielogiczny. Jak to wygląda w prawdziwym świecie?
  • pobieramy kartę z talii
  • dajemy kartę graczowi
    A ty chcesz tu jakieć cuda na kiju robić zamiast zrobić tak jak to się robi w normalnej grze.
Deck talia = new Deck();
talia.fillFull();
//
Card singleCard = talia.getCard();
player.addCard(singleCard);

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1