Tryb pracy kontrolki (flagi)

0

Witam, mam pewien problem. Otóż posiadam klasę kontrolki Progress Bar, która, jak nie ciężko idzie się domyślić - pokazuje postęp. Chciałbym, by ta kontrolka miała kilka trybów pracy, jak np.

  1. progress bar jako jednolity pasek
  2. jako przejście koloru
  3. jako tekstura
  4. pasek pokazujący pracę(niezapełniający się)
  5. i tak dalej...

Moim pomysłem jest stworzyć enum z odpowiednimi flagami, a przy wywołaniu w kodzie kontrolki wybieram tylko odpowiednią flagę i mam progress bar taki, jaki chce.
Moje pytanie jest następujące - jeżeli określę już flagę/tryb pracy kontrolki, to przy update/renderowaniu mam za każdym razem sprawdzać switchem, który tryb pracy jest aktualny? Czy idzie w jakiś inny sposób to rozwiązać? Nie wiem czy w kółko sprawdzanie switchem w każdej klatce to dobry pomysł.

0

Zrób prywatne zdarzenie wskazujące na jedną z kilku prywatnych metod. Zmiana tylko przy zmianie właściwości, odwołanie podczas rysowania bezpośrednio przez zdarzenie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1