Problem z could not find or load main class

0

Witam. Napisalem taki oto kod

package pl.krasnolud.serwer;

import java.io.OutputStream;
import java.io.PrintWriter;
import java.net.ServerSocket;
import java.net.Socket;

public class Serwer {

	public static void main(String [] args){
		ServerSocket gniazdo = null;
		try {
			gniazdo= new ServerSocket(8866);
		} catch (Exception e) {
			System.out.println("Nie udalo sie zrobic gniazda serweru.");
		}
		
		
		Socket poloczenie=null;
		try {
			poloczenie=gniazdo.accept();
		} catch (Exception e) {
			System.out.println("Nie udalo sie podlaczyc klienta.");
		}
		
		OutputStream wy=null;
		
		try {
			wy=poloczenie.getOutputStream();
		} catch (Exception e) {
			System.out.println("Nie udalo sie pobrac strumienia wyjsciowego.");
		}
		
		PrintWriter zapis=null;
		try {
			if(wy!=null){
				zapis = new PrintWriter(wy);
			}
		} catch (Exception e) {
			System.out.println("Nie można utworzyć strumienia wyjściowego PrintWriter.");
		}
		
		try {
			if(zapis!=null){
				zapis.print("Dziala");
			}
		} catch (Exception e) {
			System.out.println("Nie można do strumienia wyjściowego zapisać danych.");
		}
		
		
		try {
			wy.close();
			zapis.close();
		} catch (Exception e) {
			System.out.println("Nie można zamknąć strumieni wyjściowych.");
		}
		
		try {
			poloczenie.close();
		} catch (Exception e) {
			System.out.println("Nie mozna zamknac polaczenia");
		}
	}
}

Po odpaleniu przez wiersz poleceń pisze could not find or load main class. Przez Eclipsa włącza sie. Moze ktoś mi z tym pomoc ?

0

najprościej, wywal wiersz:
package pl.krasnolud.serwer;
później o tym poczytasz i zrobisz po bożemu.

0

Kod jest raczej kiepsko przemyślany. Np. taki fragment

                try {
                        gniazdo= new ServerSocket(8866);
                } catch (Exception e) {
                        System.out.println("Nie udalo sie zrobic gniazda serweru.");
                }
 
 
                Socket poloczenie=null;
                try {
                        poloczenie=gniazdo.accept();

Jeżeli nie powiedzie się tworzenia gniazda, to jaki sens ma wywoływanie metody accept?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1