proste dzwieki

0

Witam. Mam problem z funkcją chyba< _beep(100,50);> generuje dźwięki ale z za dużym opóźnieniem. Powoduje to psucie całej kompozycji. Czy jest coś co nie mam takich opóźnień w środowisku Dev-c++. Chodzi o jakiś prosty zamiennik do trybu tekstowego (main). Chodzi o to że pozostała cześć programu jest szybsza od tej funkcji?, a program nie sprawdza czy funkcja? zakończyła już prace. Jak rozwiązać ten problem?

0

Użyj funkcji PlaySound z WinAPI.

0

Chodziło mi o coś prostego bez tworzenia projektu Windows w dev-c++. Na standardowe biblioteki gdzie nie ma jeszcze deklaracji okna roboczego win main chyba.

0

O tryb konsolowy się rozchodzi jak tego użyć?

0

Mam błęda i nie wiem jak to ruszyć. <linker error undefined reference to PlaySound>

0

polinkować winmm.lib czyli w Dev C++: project options->linker i wpisujesz "-lwinmm"

0

musisz zalinkować windowsową dllke gdzie znajduje się ta funkcja

0

dodaj do projektu bibliotekę: Winmm.lib

0

Po linkować sie nie da . To tryb konsolowy. dodałem bibliotekę Winmm.lib i wyskoczyło mi takie coś:<Winmm.lib no such file or directory>

0

do projektu nie do dam bo jest nie aktywne. To nie jest projekt. Prosty tryb konsolowy. Ponoć ktoś wymyślił że to pójdzie w tej prostocie. A mi się wydaje że to strzelanie z armaty do wróbli.

0

W zakładce projekt nic nie jest aktywne wiec nic nie dodam. To nie jest projekt.

0

Nie pomaga. <Linker error undefined reference to PlaySound>

0

Wymaściłem coś takiego:< -I"c:\Windows\System32\winmm" >
Ale i tak nie działa. Dodaje to do polecenia konsolidatora i zanaczam aktywność. Komunikat ten co powyżej.

0

Rozpoznaje chyba funkcje. Jest dymek podpowiedzi. Co do składni nie ma zastrzeżeń.

0

patrz: http://edu.i-lo.tarnow.pl/inf/utils/001_2008/0500.php
tylko że ty chcesz wpisać zamiast

-lmingw32
-mwindows
-lSDLmain
-lSDL

to:
-lwinmm

0

Stwórz sobie ten straszny projekt ale dalej operuj na konsoli... Czlowieku myśl ;/

0

A takie najprostsze rozwiązanie? :)

printf("%c%c%c",7,7,7);
0

To jest moje pierwsze linkowanie. W sumie nawet jeszcze bym się w to nie bawił, tylko proponowane rozwiązanie do tego mnie pchneło.

0

Sam nie wiem ale ruszyło. Tylko tyle było na kombinowane że dopiero po restarcie.

0

znalazłem dźwięk <crowbar.wav> dałem <PlaySound(TEXT"crowbar.wav",NULL,SND_FILENAME)> ale nie znajduje tego dźwięku. lokalizacja Program files(x86).... . Program nie znajduje tego pliku, odtwarza poprzedni. Gdzie umieścić jego kopie aby funkcja go widziała. W linkieże nie dodam ścieżki do niego, gdyż robię to w konsolowym trybie.

0

Najprościej przenieś plik crowbar.wav do folderu z exe

0

Działa, choć pewnie przy większych projektach to trochę spartańskie rozwiązanie.

0

Ehm, przecież każda gra i program tak robi :|
Gdzie Ty byś chciał te pliki trzymać, jak nie zaraz obok programu?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1