Łączenie projektu konsolowego z qml / Qt Quick Application

0

Kiedyś stworzyłem podstawy prostej gry planszowej - kilka klas, kilka metod, powiązania między nimi.
Teraz zacząłem tworzyć aplikację w Qt Quick Application, stworzyłem dosłownie 'hello worlda' - kompiluje i uruchamia się pokazując obrazek planszy i pionka. Jak to teraz wszystko połączyć?
Tak mam powiedzmy postawionego pionka w QA:

Item {
                id: pionek
                x: 73
                y: 410
                width: 70
                height: 105

                Image {
                    x: 20
                    y: 21
                    source: "pionek.png"
                    width: 34
                    height: 63
                }

A tak wygląda klasa Pionek z wcześniejszego projektu:

class Pionek
{
protected:
    int pozycja;        // pozycja na planszy
public:
    Pionek();
    int podaj_pozycje();
    void set_pozycja(int n);
    virtual void przesun(int ile) ;
    virtual void set_start();
    virtual void wypisz();
    //virtual void set_nazwa();
    //virtual string get_nazwa();
    virtual int get_zdrowie();
    virtual const char *typ();
    virtual void set_zdrowie(int);
    virtual int get_zasieg();
    virtual int get_sila();

};

Jak to teraz połączyć? Gdzie pododawać te klasy w QA, żebym mógł tworząc Item korzystać z metod klasy Pionka?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1