Gra przez LAN.

0

Witam.

Stworzyłem sobie grę w delphi. taki prosty symulator. Ale mam takie pytanie ponieważ chciałbym tą grę zrobić poprzez lan. Czy jest możliwość przerobienia tej gry ? Czy trzeba ją robić od podstaw. I czy tworzenie gry przez lan jest bardzo trudne i czy posiadacie jakieś dobre poradniki ?

Z góry dzięki za wszystkie wskazówki.
Pozdrawiam

0
  1. To zależy jak ją napisałeś, ale na 99% będziesz musiał ją napisać od nowa.
  2. Nie
0

A mógłbyś podać jakieś zagadnienia czego się uczyć do tworzenia gry przez lan ? I jeszcze takie pytanie odnośnie bazy danych. Jak mam program który ma dużo zmiennych, dużo tablic, dużo pól edit to jak łatwo można go zapisać do pliku by przy następnym otwarciu dane pozostały bez zmian albo jak je szybko zrestartować bez wyłączania programu ? Bo nie wyobrażam żebym musiał teraz szukać każdej zadeklarowanej zmiennej w środku programu i ją zapisywać do pliku.

Pozdrawiam

2
  1. Proponuje zacząć od nauczenia się jak pisze się komunikację sieciową
  2. Gdybyś napisał ten kod poprawnie to nie musiałbyś niczego "szukać w środku programu". Proponuje zapomnieć że kiedykolwiek coś programowałeś i zacząć się porządnie uczyć jak nalezy programować. Lekcja na dziś: OOP
0

A mógłbyś podać jakieś zagadnienia czego się uczyć do tworzenia gry przez lan ?

Pytanie jaki jest stan Twojej wiedzy nt. sieci?

0
Sarrus napisał(a)

Pytanie jaki jest stan Twojej wiedzy nt. sieci?

Taki, że gdyby pytacz cokolwiek wiedział na temat OOP i programowania aplikacji sieciowych - ten wątek nigdy by nie powstał;

0

Witam. Nauczyłem się komunikacji 2 komputerów tzn. Klient --> Host. I teraz pytanie posiadacie jakieś poradniki żeby można wysyłać polecenia, zmienne od hosta do klienta ? Bo chciałbym stworzyć grę przez lana

4

Twój post neguje się wzajemnie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1