Witam po raz... któryś ^^
Znalazłem kod na zapis gry. Przestudiowałem go, i użyłem go w swojej grze... Męczyłem się z 3h, aby działała, w końcu z xx błędów zrobił sie jeden, najbardziej poważny... Bo go nie rozumie :D
Mam taki kod na zapis gry:
case 5:
{
fstream plik("save.res",ios::out);
plik << dosw << endl;
plik.close();
}
I taki na odczyt:
case 6:
{
string tmp;
fstream plik;
plik.open("save.res",ios::in);
getline(plik, tmp); dosw = na_l(tmp);
plik.close();
}
I błąd który wyskakuje, "mówi" ze to błąd linkera :< W tym programie, z którego udało mi sie "wyciągnać" ten sposób zapisu i wczytywania działa wszystko normalnie...
Oto błąd który wyskakuje:
In function main': [Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp:212: undefined reference to
na_l(std::string)'
[Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp undefined reference to na_l(std::string)' [Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp:214: undefined reference to
na_l(std::string)'
[Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp undefined reference to na_l(std::string)' [Linker error] C:/Users/monika/Desktop/muzyka/New folder/KOX/PROJEKT/Gra.cpp:216: undefined reference to
na_l(std::string)'
more undefined references to `na_l(std::string)' follow
collect2: ld returned 1 exit status
Z góry dziękuje :)