Hi, szukam jakiejś bardzo prostej biblioteki 3D. Nie potrzebuję żadnych bardzo zaawansowanych możliwości. Po prostu chciałbym szybko stworzyć jakieś symulacje typu lotu piłki czy coś w tym stylu. Język - popularny - C/C++/Java/Pyton/Ruby/C# inne też w sumie przełknę.
W zasadzie chciałbym po prostu jakąś wysokopoziomową bibliotekę, z wysokim stopniem abstrakcji. Nie ważne czy na linuxa czy winde.
0
2
vpython. bardzo prosty, dobry na początek.
0
Jeśli chodzi o symulacje to czemu nie Matlab, Mathematica lub (jeśli nie stać lub nie ma dostępu) Octave.
0
Czegoś takiego szukam tylko, że nie mogę się doszukać żadnej konkretnej dokumentacji.
Jakieś inne propozycje? Może jednak coś Jave/C#/C++?
1
OpenGL lub DirectX, dlaczego miałbyś zaczynać od prostych bibliotek i potem przechodzić na trudniejsze?