Przeglądarka z CSS3 i HTML5 stworzona w Microsoft Visual Studio 9.0

0

Witam. Aktualnie tworzę grę 2D via http://screenshu.com/static/uploads/temporary/co/o7/jt/vmpci7.jpgw Microsoft Visual Studio 9.0 ponieważ nie chcę by ktoś sobie podglądał mój kod (ponieważ kod w 60/70% to JavaScript). Ale by wszystko wyglądało tak jak chcę potrzebuję przeglądarki z CSS3 i HTML5 ,a tego standardowa przeglądarka w Visual Studio nie posiada (posiada starsze wersje HTML i CSS). Czy ciężko jest stworzyć taką prostą przeglądarkę z CSS3 i HTML5 ? +/- taki wygląd przeglądarka by miała :
user image

Ew. możecie mi dać jakieś tutoriale do nauki języki lub samego tut'a by stworzyć taką przeglądarkę ?

Pozdrawiam :)

0

Ta Twoja "przeglądarka stworzona w VS 9.0" to jest po prostu IE, co za tym idzie korzysta z silnika IE.
Co do pytania. To tak, a nawet bardzo trudno. Tutoriale tu nie wiele pomogą, bo musisz się nauczyć parsować html i css, potem nauczyć się renderować to wszystko. Cała reszta w przeglądarkach, czyli te karty, paski, czy whatever to pikuś przy tym.

0

a w czym ci pomoże przeglądarka wlasnej roboty, skoro i tak ten kod java script musisz do niej przesłać?

0

Zawsze możesz sobie ten kod zaciemnić jakimś obfuskatorem.

0

@Byku - dzięki :)
@kult - może i będę musiał ,ale nie będzie on na "wyciągnięcie ręki"
@gienek - o co dokładnie chodzi ? :P
@Visher - Co ma Canvas do ukrywania kodu bo głównie o to mi chodzi ? Znam się na tworzeniu stron więc wiem ,że kodu o tak nie ukryjesz łatwo ,a poza tym Canvas jest chyba do grafiki co nie ?

0

Przerzuć jak najwięcej operacji na serwer, tak aby twój kod był jak najbardziej bezużyteczny bez kodu serwerowego, a sam kod kliencki potraktuj np czymś takim: http://closure-compiler.appspot.com/ (z "optimization: advanced").

0

@Wibowit - Dzięki wielkie. Co prawda nie utrudnia pobrania ,ale ciężej jest skminić co trzeba dać i jest w jednej lini.
Właśnie przerzucić all do serwera to ciężko. Wdł. mnie kod pokazywania graczy online obciąża najbardziej serwer (ładuje plik co 0.3 sek.).
Dzięki temu 1 gracz daje obciążenie 10 Mhz (20 podczas wykonania skryptu (połączenie stworzenie długiego stringa, wywołanie funkcji).
A gdy zrobiłem to po PHP obciążenie od gracza to nawet 40Mhz.

Jeśli skrypt by był po stronie JS to za serwer ,który utrzyma 1000 graczy online kosztuje ok. 50 zeta (49 i wytrzyma jeszcze na jakieś 100 graczy)
A gdyby był po PHP to za taki serw musiałbym zapłacić niemal 2 tyle. Mimo to thx

1
Kongo napisał(a):

Dzięki temu 1 gracz daje obciążenie 10 Mhz (20 podczas wykonania skryptu (połączenie stworzenie długiego stringa, wywołanie funkcji).
A gdy zrobiłem to po PHP obciążenie od gracza to nawet 40Mhz.

Naprawdę, WTF. Jak żeś to zmierzył mistrzu i po cholerę używać PHP do takich rzeczy, skoro jest masa innych (znacznie sensowniejszych) technologii?

0

Faktycznie źle wyliczyłem ,ale już spamować nie chciałem :D

No monk ja z chęcią posłucham jakich technologi użyć by nie można było łatwo wyciągnąć kodu. Flash Odpada bo nie mój portfel to całe 120 złotych ,i na flashu za dobrze się nie znam (kapke Action Scriptu znam).
Jeszcze muszę zobaczyć czy to aby nie była prawda ,że na pewnym hostingu jak próbowało się otworzyć pliki .txt to wywalało pustą treść. Wiem bo sam to widziałem na oczy !

0

Mówię typowo o technologii server-side w tym wypadku, zastąpiłbym PHPa jakimś NodeJS czy serwerem w Javie/czymś przyjaznym.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1