Wywoływanie klasy w klasie

0

Hej!

Mam klasę A a w niej guzik. Po naciśnięciu guzika chcę żeby klasa A się kończyła swoje zadanie i wywoływany jest nowy obiekt klasy A. Coś na wzór poniższego kodu.

 class A
{
...
JButton button = new JButton("OK");
		button.addActionListener(new ActionListener() {
			public void actionPerformed(ActionEvent arg0) {
                              A a =new A();
                             system.exit(0);
			}
		});
...
}

Jest to tylko poglądowy kod (bo oczywiście nie działa tak jakbym chciał). Jakieś sugestie jak to poprawić?

0

Cóż, najpierw musiałbyś zrozumieć na czym polega OOP. Klasy i obiekty nie są aktywne, tzn nie "działają". Działać może jakaś metoda! System.exit() ubija ci całego JVMa więc o działaniu czegokolwiek nie ma mowy. Napisz konkretnie CO chcesz zrobić, bo twój pomysł na rozwiązanie problemu jest zły i nie ma sensu próbować go poprawić.
Domyślam się że twoje "działanie" klasy A powinno być w metodzie run() a sama klasa A powinna być Thread/Runnable. Button ubijałby wątek i startował nowy.

0

Chciałbym wywoływać obiekt klasy A w istniejącej już klasie A i zniszczyć obiekt starej klasy A.

0

Czy ty w ogóle rozumiesz co to jest klasa? Możesz napisać w sensie dziedzinowym gdzie taka sytuacja jest ci potrzebna? Co te obiekty robią?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1