Tak na start to.. świetny tag! Jeżeli chcesz, żeby ktoś za ciebie napisał to napisz do działu praca i zaproponuj cenę. Ja dam ci kilka wskazówek.
Struktury i pola w nich definiujemy tak:
struct nazwa
{
public:
int pole;
nazwa(int _pole) // to jest konstruktor
{
pole = _pole;
}
};
Obiekty struktury tworzymy tak:
nazwa obiekt(123);
Przyda się tablica, do której damy obiekty (max. 10) tych obiektów:
nazwa* tablica = new nazwa[n];
Oczywiście n to wielkość tablicy, ją zapewne masz wczytać od użytkownika.
Wpisywać dane do obiektu można albo przez konstruktor albo normalnie poprzez dostęp do pola struktury:
obiekt.pole = 123;
Pobiera dane się analogicznie.
Średnia arytmetyczna to chyba wiesz co to jest, więc musisz zebrać odpowiednie dane ze wszystkich elementów z tablicy, zsumować je i podzielić przez ilość.
Koniec.