Napisałem, na podstawie strony: http://www.doman.art.pl/kursjs/kurs/canvas/canvas_animacja.html , animację, ale nie działa ona prawidłowo. Czemu? Oto kod:

<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    <head>
        <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
        <title>Moja animacja</title>
    </head>
    <body>
        <canvas id="anim" width="400" height="300"></canvas>
        <script type="text/javascript" src="anim.js"></script>
    </body>
</html>

var animacja = document.getElementById("anim");

var wspolrzedna_x = 0;
var wspolrzedna_y = 0;

var przesuniecie_x = 2;
var przesuniecie_y = 2;

var kulka = new Image(25, 25);

kulka.onload = function() 
{
	setInterval('rysuj()', 30);
}
kulka.src = 'kulka.png';

function rysuj()
{
	var kontekst = animacja.getContext('2d');
	
	kontekst.clearRect(0, 0, 400, 300);
	
	if (wspolrzedna_x < 0 || wspolrzedna_x > 400 - 25)
		przesuniecie_x = -przesuniecie_x;
		
	if (wspolrzedna_y < 0 || wspolrzedna_y > 300 - 25)
		przesuniecie_y = -przesuniecie_y;
		
	kontekst.drawImage(kulka, wspolrzedna_x, wspolrzedna_y);
}

OK, już wiem, głupi błąd :P Zapomniałem dodać ruchu kulki :D