Sprawdzanie zapisywanie IP

0

Rozdział 11

Czytałem ten artykuł próbowałem ale nie działa... może mi ktoś podpowiedzieć co i jak? Chciałbym aby program sprawdzał IP i wypisywał w jakimś oknie w programie...

0

Istnieje google.pl
na forme dajesz IdHTTP i nazywasz go HTTP

var                      
  HTML : String;  //deklaracja zmiennej
begin
  HTML := HTTP.Get('http://www.whatismyip.org/');  //pobranie HTML ze strony
  ShowMessage(HTML);  

a i mod powinien dać to do newbie jak nie skasować od razu !

0

Można zrobić tak jak radzi proqix, ale po co zaprzęgać armate do upolowania wróbla. Jeżeli pytający chce się czegoś nauczyć i zrobić program mały i zgrabny polecam WinAPI, w którym lubię ostatnio rzeźbić. Przeanalizuj sobie kod dołączony do tego posta wraz z exekiem. Całośc skompilowana pod Delphi 7 z modułami dla WinAPI z http://kolmck.net/sys/SysDcu7.zip które kiedyś polecił mi Misiekd za co przy okazji serdecznie Mu dziękuje. Po spakowaniu UPX'em program ma tylko 8 kb. Tak, wiem to nie będzie nigdy to samo co w ASMie, ale zawsze coś. Kod korzysta z SimpleTCP autorstwa: Mateusza Piechnata (http://piechnat.prv.pl), a więc kod oparty jest o "gołe" sockery, no nie do końca takie "nagie", bo dzięki temu modułowi łatwo je okiełznać. A przynajmniej dla protokołu HTTP. Dodam tylko, że program napisany został przeze mnie tak, że mozemy podać parametr jako jedno słowo lub między " i ". Pisałem go dla siebie jak jeszcze grałem intensywnie online w Sensible World of Soccer, a używany przez graczy klient P2P dla WinUAE Kaillera i wbudowana w niego opcja pokazania własnego IP korzystała z serwera autora dllki do p2p. Serwer padł, a tak wywołując aliasem z pod mIRC'a ten program z parametrem :27888 po chwili w Schowku mielismy własne IP wraz z numerem portu, co od razu można było wkleić rywalowi umówionemu na grę przed rozpoczęciem połączenia jeżeli je hostowaliśmy. W oryginale na początku kod korzystął z WinInet, ale później odkrywając moduł SimpleTCP i będąc na fali "modzenia" w WinAPI z wykorzystaniem owego modułu, przepisałem ten kod i wrzucam go w ostatecznej formie.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0