paintComponent JPanel obraz się maże

0

Piszę Arkanoida w JAVIE. Obecnie mam już zrobioną planszę, deseczkę i piłkę. Zaimplementowałem ruch deseczki wraz z ruchem myszki, w osi X. Tylko, że jak ruszam kursorem, to stary obraz deski nie znika. Powstaje długa, linia, zamiast krótkiej deski. Nie wiem czemu. Podam część kodu:

public void paintComponent(Graphics g)
        {
            super.paintComponents(g);
            g.setColor(Color.black);

            wyswietlCegielki(g);
            wyswietlDeske(g);
            wyswietlKulke(g);
        }
public void wyswietlDeske(Graphics g)
        {
            des.wyswietlDeske(g);
        }
public class Deska {
    private int x, y;
    private int w, h;

(...)

    public void wyswietlDeske(Graphics g)
    {
        g.fillRect(x, y, w, h);
    }
}
        @Override
        public void mouseMoved(MouseEvent me) {
            des.setX(me.getX() - des.getW() / 2);
        }

p.s.

Dodałem w metodzie paintComponent(Graphics g) na początek:
g.fillRect(0, 0, Toolkit.getDefaultToolkit().getScreenSize().width, Toolkit.getDefaultToolkit().getScreenSize().height);

Ale w poprzednim programie, gdzie animowałem ruch kulki, nie dodałem tego i kulka wyświetlała się prawidłowo. Czemu tutaj jest inaczej?

0

Już wiem! Literówka: napisałem paintComponents zamiast paintComponent ;)

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0