Wysyłania Klawiszy do gry

0

a więc mam taki kod :

var
  HC, Y : HWND;
begin
  HC := FindWindow('metin2', nil);
  Y := FindWindowEx(HC, 0, 'Tutaj nie wiem co wpisac...', nil);
  SendMessage(Y, WM_CHAR, Ord('B'), 0);
  SendMessage(Y, WM_KEYDOWN, VK_RETURN,0);
end;

i chciałem ten kod użyć do gry aby wysyłał mi klawisze f1, f2, f3... tylko nie wiem jak to zrobic :D może mi ktoś pomóć ?

dodam też że proces zwie się metin2client.bin

0

lub jak ktoś może podać kod który po prostu wyśle tekst do tej aplikacji która będzie zaznaczona... czyli do każdej myślę że będzie to prostsze rozwiązanie.

0

dodam też że w timera wklepałem kod

Keybd_event (vk_F1, 1,0,0);

i w wszystkich aplikacjach klikał f1 lecz w grze nie.. nie wiem dlaczego

0

Bo tak już bywa z aplikacjami DirectX. Jeżeli SendInput też nie zadziała to może AutoHotKey i skrypt dla niego skompilowany do exeka. Poza tym po raz kolejny widze, że ktoś wysyła WM_CHAR. Ludzie! Ogatnijcie się i nauczcie się raz na zawsze, że aby aplikacja zareagowała na WM_CHAR to jej programista/programiści musieli by przewidzieć obsługę takiego komunikatu, bo normalnie takie komunikat obsługują tylko typowe kontrolki edycyjne w typowych programach Windowsowych. Poza tym t.r. jak zwykle chciał zabłysnąc, sam już nie pamięta jak miewał i często miewa różne głupie pomysły, a z innych się śmieje że piszą bota do gry. Poza tym według słusznej teorii somekind'a t.r. również jest prawie w wieku gimnazlajnym, więc nie ma co wytykać wieku swoim rówieśnikom.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1