Symulacja klawiszy w C++

0

Piszę program który ma symulować wielokrotne użycie klawisze na klawiaturze (w grze) dopóki klawisz nie zostanie zwolniony. Program ma również być aktywny w czasie gdy okno zostanie schowane do paska.

Poczytałem trochę i napisałem co nieco jednak nie potrafię sobie poradzić.

int main()
{
    welcome_msg();
    find_window();
    
    while (a=b)
    {
          key = getch();
          if(key=32)
          {
                    SendMessage(hwnd,WM_KEYDOWN,VK_SPACE,NULL);
                    SendMessage(hwnd,WM_KEYUP,VK_SPACE,NULL);
          }
    }
            
    return 0;
}

Gra kompletnie nie reaguje kiedy wcisnę spacje mając program aktywny lub nie. Pomoże ktoś?

0

while (a=b) O co chodzi w tej instrukcji? Jesteś pewien że warunek jest spełniony? Bo tylko wtedy pętla się wykona

0
(a=b)
(key=32)

To są przypisania.
Najpierw się czyta kurs do końca, a potem oszukuje w grach :P

0

Pętla while (a=b) będzie się kręcić dopóki b != 0

0

getch() "tylko" pobiera znak z konsli. Ty potrzebujesz hook na kalwiaturę.

0

Proponuję żeby autor wyjaśnił czy program ma "wciskać spację" na potrzeby jakiejś gry czy też tworzy grę i reagować jakoś na jej wciśnięcie, bo sam już nie wiem co tak w zasadzie ma robić.

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1