rysowanie sprezyny - nie widac jej na scenie

0

Chcialem narysowac sobie sprezyne na scenie [nie moge korzystac z helix]. Nie wiem, gdzie jest blad, ale dla ponizszego kodu nic mi nie rysuje ..

 import math
from visual import *
import visual as vs
import math

vs.scene.width = 500
vs.scene.height = 500
vs.scene.autoscale = False

def rysujSprezynke(n = 1) :
    r = 0.5
    os_x = arange(0, 1, 0.01)
    band = curve(x = r*cos(n*2*math.pi*os_x), y = os_x, z = r*sin(n*2*math.pi*os_x),
             color=color.yellow,
             radius=3.0)
    band.pos = vector(0.0,0.0,0.0)
    

rysujSprezynke()
0

ok, z tym sobie poradziłem, juz działa ... a moze ktos powiedziec, jak obliczac nowe wspolrzede sprezyny, tak, zeby sie wydawalo, ze ona sie porusza?

0

Możesz umieścić wszystkie obiekty w ramcę i ją przesuwać http://vpython.org/contents/docs/visual/frame.html.

0

To raczej nie przejdzie - chodzilo mi o to, aby tak, jak mam tam rysowanie sprezyny, to przy jej 'ruchu' ja tak jakby od nowa rysowac, tylko z innymi wspolrzednymi, i teraz mam problem, jak je policzyc, jesli sprezyna mialaby poruszac sie gora-dol

0

nikt nie wie?

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1