Jak zainstalować bibliotekę OpenGL?

2011-09-19 00:20
0

Witam, tak ja w temacie, szukałem na forum i nic znalazłem.
Obojętnie w jakim kompilatorze, ale wolałbym w code blocks.

Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

Aha, i jeszcze coś - potrzebuję jakiegoś dobrego kursu, na razie czytam stąd http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-OpenGL-C++/101 , ale na tej stronie jest wiele kursów przestarzałych, przekonałem się o tym kiedy czytałem kurs irrlicht i się okazało że wiele kodów nie działało, więc wolę poczytać z czegoś pewniejszego, mógłby ktoś coś polecić?

edytowany 2x, ostatnio: madmike, 2011-09-19 00:25

Pozostało 580 znaków

2011-09-19 00:33
0

Rzuć okiem na "The OpenGL SuperBible". Jest tam między innymi wyjaśnione jak i co zainstalować ;)


Masz problem? Pisz na forum, nie do mnie. Nie masz problemów? Kup komputer...
Jakoś nie mogę znaleźć, na której stronie jest pokazana instalacja? - ly000 2011-09-19 11:19

Pozostało 580 znaków

2011-09-19 11:50
0

Nadal czekam na odpowiedź,
próbowałem nawet przez dev-c++, pobrałem devpack`a, jednak nawet pierwszy program nie chciał się skompilować.

Pozostało 580 znaków

2011-09-19 13:01
0

Na stronie 49 w 5 wydaniu książki masz opisane jak zainstalować sobie OpenGL + GLTools pod Visual Studio (a pod innym środowiskiem jest analogicznie)


Masz problem? Pisz na forum, nie do mnie. Nie masz problemów? Kup komputer...

Pozostało 580 znaków

2011-09-19 15:33
0

Niestety pojawia się takie błąd:

1>------ Build started: Project: sdcsacasc, Configuration: Debug Win32 ------
1>Compiling...
1>sdcsacasc.cpp
1>c:\documents and settings\admin\moje dokumenty\xxx\yyy\zzz\sdcsacasc\sdcsacasc\sdcsacasc.cpp(2) : warning C4627: '#include <gl/gl.h>': skipped when looking for precompiled header use
1>        Add directive to 'stdafx.h' or rebuild precompiled header
1>c:\documents and settings\admin\moje dokumenty\xxx\yyy\zzz\sdcsacasc\sdcsacasc\sdcsacasc.cpp(3) : warning C4627: '#include <gl/glu.h>': skipped when looking for precompiled header use
1>        Add directive to 'stdafx.h' or rebuild precompiled header
1>c:\documents and settings\admin\moje dokumenty\xxx\yyy\zzz\sdcsacasc\sdcsacasc\sdcsacasc.cpp(234) : fatal error C1010: unexpected end of file while looking for precompiled header. Did you forget to add '#include "stdafx.h"' to your source?
1>Build log was saved at "file://c:\Documents and Settings\admin\Moje dokumenty\xxx\yyy\zzz\sdcsacasc\sdcsacasc\Debug\BuildLog.htm"
1>sdcsacasc - 1 error(s), 2 warning(s)
========== Build: 0 succeeded, 1 failed, 0 up-to-date, 0 skipped ==========
edytowany 2x, ostatnio: ly000, 2011-09-19 15:35
Jak nie umiesz korzystać z precompiled headers w Visualu to zwyczajnie tą opcję wyłącz w ustawieniach. Albo zainstaluj visual expressa starszego bo on chyba defaultowo miał to wyłączone. - Shalom 2011-09-19 16:03

Pozostało 580 znaków

2011-09-19 15:44
0

Zalatw sobie ksiazke "openGL ksiega eksperta" lub w angielskim wydaniu tak jak mowi shalom "super bible". Tam masz krok po kroku opisane jak dolaczyc biblioteki i pliki naglowkowe do srodowiska VS. Jak wpiszesz w google super bible sa tam do pobrania spakowane biblioteki oraz pliki zrodlowe, polecam zapoznanie sie z nimi


Gdy się nie wie, co się robi, to dzieją się takie rzeczy, że się nie wie, co się dzieje ;-)
poświęciłeś 30 sekund żeby przeczytać poprzednie posty w tym temacie...? - Shalom 2011-09-19 16:01

Pozostało 580 znaków

Liczba odpowiedzi na stronę

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0