tworzenie i nazywanie obiektów

0

cześć,
moje pytanie dotyczy prawidłowego tworzenia i nazywania obiektów.
Mam klasę o nazwie Pies. Użytkownik ma możliwość stworzenia dowolnej ilości psów o różnych imionach. Tworzy np. psa o imieniu Burek. W kursach C++ zawsze tworzy się obiekt w ten sposób:


Pies Burek;

natomiast co, jeśli imię psa jest wymyślane przez użytkownika w czasie działania programu? Dotychczas robiłem w ten sposób:


Pies NowyPies;

a obiekt pies posiadał właściwość imię. Z tym, że mogę stworzyć tylko jeden obiekt o takiej nazwie, więc za każdym razem dodawałem nowe psy do wektora. Ale nie wiem, jak powinno się to właściwie robić.

0
Pies *nowyPies = new Pies[100];
for(int i = 0; i < 100; i++)
    cin >> nowyPies[i].imie;

Na końcu usuwamy :

 delete [] nowyPies

1 użytkowników online, w tym zalogowanych: 0, gości: 1, botów: 0